19 Haziran 2010 Cumartesi

2 film birden

izin günü: depo'da, armut üstünde 2 film birden.

* The Book of Eli - dedim ki madem "zaman" şu sıralar pek de dostum diil, o vakit ben neden post-apocalyptic bir film izlemiorum. peki tatmin oldum mu? yani post-apocalyptic durum açısından belki, ama bu hikaye ne kadar dandik sonlandı yareppim demeden de alıkoyamadım kendimi. çakma bir Jesus christ pose(bknz. soundgarden) durumu söz konusu. denzel abi iyi rol kesmiş gerçi, yine de bu kadar kahramanvari olunca insan bi bayıyo sanki. konuya dair çok daha etkileyici "yapıt" aragorn'un başrol kestiği, 2009 yapımı The Road'dur. ben onu tavsiye ederim.



p.s. sadece bir soru: dikkat edeniniz var mıdır - post-apocalyptic hikayelerin %90'ında bir yol gidilir de gidilir. neden oturulmaz, intihar edilmez de hep gidilir? olan olmuş göte gelmişiz, bu ne inanç, bu ne imandır yahu!!!

* Capitalism: A Love Story - bööle gaz aksiyon bir filmin üstüne her zamanki micheal moore belgesellerinden atiim bi tane de dedim. ve son çalışmasını seyrettim. bildiğimiz tarz, bildiğimiz montaj ve arada gaz aksiyonlar (wall street'i sarı crime scene bandıyla sarması gibin) izlenir mi? izlenir, üstüne de rage against the machine dinlenip, geri dönüş yolundaki van merkez bankası yumurtalanır mı? ona pek emin değilim.

Hiç yorum yok: