10 Temmuz 2010 Cumartesi

daha iyi bir zamanlama olamazdı.

dün gece nöbetin bitmesine 20dk kala (23:40) nihayet, bütün akşam dandik kanallarda bizi süründüren elemanın elinden kumandayı alabilmiştim. özlemle önce cnbc-e'ye, ardından hızla e2'ye baktım. ilkinde ne olduğunu hatırlamıyorum, ama e2'de jay leno'nun tekrarı vardı. "oh be uzun zaman olmuştu izlemeyeli" diyerek milleti anında tv'nin karşısından kaldıracak hareketi yapıp, izlemeye koyuldum. (herkes mi ingilizceden nefret eder askerde, altyazı takip edemez? e öle işte) neyse jay leno konuğum steve carell deyince ayrı bir sevindim ki o anda reklamlar giriverdi. tam duruma küfredicekken (ki saat 12 olunca nöbet bitiyo ve yemekhaneyi boşaltmak gerekiyor) bir süredir cumartesi geceleri 12 olunca e2'de yayınlanan "bored to death" isimli dizinin tanıtımıyla karşılaştım.



bir süredir devam eden sıkıcı durumumun vehameti ve bununla ilişkilendirilebilecek ismiyle olsun, başrol oyuncuları Jason Schwartzman (bilimum wes anderson çalışmasından hatırlanabilir) ve Zach Galifianakis (hangover'daki müthiş performansı unutulmamalıdır)'in şimdiye kadar ortaya koydukları işlere olan inancım olsun ve tabiki de bir hbo yapımı olmasıyla bu dizi sadece 1,5 dklık tanıtımıyla bir anda ilgimi çekti.

az önce ilk bölümü "stockholm syndorme"u izlememle de bünyede şu sıralar baş gösteren takip edilesi dizi eksikliğini ilk bölümüyle kapamaya aday oluverdi. konusu itibariyle vasat bir yazar olan Jonathan Ames (ki kendisi dizinin yaratıcısı da oluyor)'in çok fazla beyaz şarap ve marijuhana tüketmesi sonucu sevgilisinin kendisini terk etmesini takiben craigslist'e (who the fuck is craig?) özel dedektif olduğuna dair ilan vermesiyle birlikte olayların gelişimine şahit oluyoruz. (ne uzun ve düşük bir cümle olmuş)

sanırım her bölümde yeni bir olayı çözerken, bir yandan da sıçışlarda olan yazarlık kariyerine malzeme toparlaycak mr. ames. şu dizi bakımından kurak dönemde ilaç gibi geldi doğrusu. umarım ileriki bölümlerde ilgi çekiciliğini kaybetmez. şimdi 2. bölüm, "the alanon case"e başlıyorum. hadin hayırlısı.

diziyi gayet güzel anlatabilcek kare

Hiç yorum yok: